Klantenservice

Naast de ruime openingstijden van De Carlton Tuincentrum, 7 dagen per week, is De Carlton nu ook online! Hier kunt u 24/7 op zoek naar planten, potten en accessoires voor in en om het huis. Dagelijks is er een team medewerkers aanwezig, die kennis hebben van het brede assortiment. Vragen over een standplaats van planten, bepaalde eigenschappen of het juist niet hebben van die eigenschappen, leg het gerust aan ons voor.

Bestellen via de webshop kan eenvoudig en snel. Kies de gewenste producten, plaats ze in de winkelmand, klik op bestellen, u kunt veilig betalen via ideal en klaar.

Uiteraard kunt u speciale wensen aangeven: wilt u het als cadeau verpakt, wilt u er een kaartje aan of wilt u een ander afleveradres (kan heel handig zijn, wanneer u het cadeau wilt laten bezorgen).

Paul
PaulVerzorgings-veteraan
“wanneer u goed voor uw planten zorgt, zorgen zij ook goed voor u. Op de webshop staan alle nodige voedingsmaterialen, maar voor extra tekst en uitleg helpen wij u natuurlijk graag verder in het tuincentrum”.

Contact opnemen

Veelgestelde vragen

Heeft u en vraag? Tussen onze veelgestelde vragen kunt u de meeste antwoorden vinden. Als u er niet uit komt kunt u altijd contact met ons opnemen.

Retourneren
Harde materialen zoals potten en potgrond kunt u retourneren door dit terug te brengen bij Tuincentrum De Carlton in ’s-Gravenzande. Wij accepteren retouren binnen 10 dagen na de afleverdatum.
Om kwaliteit en gezondheid van levend materiaal te waarborgen, kunnen planten niet geruild of retour genomen worden. Wij streven ernaar kwaliteitsproducten te leveren. Mocht u toch het idee hebben dat de producten bij ontvangst niet aan de kwaliteit voldoen, neem dan contact met ons op om hier een passende oplossing voor te vinden.

Adres